پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری , دانلود فوری پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری , پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری کامل و قابل ویرایش
پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری,حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری,قانون مدیریت خدمات کشوری,ماده 25 قانون مدیریت خدمات کشوری,مفاد منشور اداری اخلاقی,منشور اداری اخلاقی
پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوریفرمت فایل : پاورپوینتقابل ویرایشتعداد اسلایدها : 22 اسلایدفهرست مطالب:تکلیف مدیران و کارکنان براساس ماده 25 قانون مدیریت خدمات کشوریمفاد منشور اداری اخلاقیاهداف منشوراصول حاکم بر منشور اداری اخلاقیمتن سوگندنامه کارکنانپیشینه سوگند کارمند در قانونهدف از آشناسازی مردم با حقوق و تکالیفشانشیوه های اطلاع رسانی عمومیاقدامات دستگاه ها برای رعایت تساوی حقوق مردم در شرایط مساویتکالیف دولت در تأمین حقوق مردم و مراجعانبخشی از اسلایدها :مقدمهدر نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردم سالار و مردم مدار حکومت از آن مردم است و مردم مستقیماً در سرنوشتشان و در تعیین ارکان نظام دخالت دارند وبر همین اساس است که در مراجعه به دستگاهها به آنان ارباب رجوع گفته می شود و این حکایت از ارزش و جایگاه مردم در نظام اداری دارد . لذا در چنین شرایطی می بایست متناسب با این نقش ، قوانین و مقرراتی وضع گردد که به خوبی حقوق مردم را استیفا نماید .مفاد منشور اداری اخلاقی:الف) انجام وظایف و مسئولیت های شغلی و سازمانی1-رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور به موقع2-پشتکار و جدیت در انجام وظایف و مسئولیت ها و انجام صحیح، دقیق و به موقع آن3-به روز نگه داشتن دانش در زمینه فعالیت های شغلی4-ارزش گذاری به ایده ها و افکار جدید و تلاش برای اجرای آن5-تلاش برای افزایش بهره وری فردی و سازمانی6-حفاظت از تجهیزات و سرمایه نظام اداری و استفاده مطلوب از آنها7-عدم تأثیرگذاری روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی و مذهبی در فعالیت ها، تعاملات و تصمیمات اداری8-تقویت روحیه انتقاد پذیری9-در نظر گرفتن رضایت خداوند در هر حال و خدا را ناظر بر اعمال و کردار دانستنب) رفتار و برخورد با ارباب رجوع1-مردم و شهروندان ذی حق در نظام اداری هستند. تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارائه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم.2-به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط خدمت ارائه کنیم.3-در محدوده وظایف شغلی اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع ارائه و در زمینه خدمات، شفاف سازی کنیم.4-خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و سرعت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه های اضافی انجام دهیم.5-به ارباب رجوع احترام گذاشته و با آنها گشاده رو باشیم.6-به نظرات و پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد نگاه کرده با دید منطقی به آنها توجه کنیم.7-به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم.8-سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود.
ⓘ به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی 09214087336
دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
خرید ساعت مچی دانلود آهنگ جدید فروشگاه اینترنتی کفش دانلود پاورپوینت آماده دانلود مقاله